Moje zamówienia

System informacyjny o naszych zamówieniach:

- Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
- Co zostało lub mogło być już wysłane?
- Gdzie aktualnie znajdują się wysłane produkty?

Aby otrzymać te informacje są dwa sposoby:

Jest Pani/Pan zarejestrowanym Klientem w sklepie internetowym, proszę kliknąć tutaj i zalogować się jak zawsze.

Nie jest Pani/Pan (jeszcze) zarejestrowanym Klientem w sklepie internetowym, proszę postępować zgodnie z poniższymi punktami:

1. Podanie numeru klienta

Do każdego zamówienia wysyłane jest potwierdzenie zamówienia. W prawym górnym rogu podany jest Twój numer klienta. Proszę wpisać ten numer tutaj:


2. Wpisanie numeru potwierdzenia zamówienia

Na potwierdzeniu zamówienia w lewym górnym rogu podany został numer potwierdzenia zamówienia. Proszę wpisać ten numer tutaj:


3. Wyślij

Upewnij się, że wszystkie dane są poprawne, po czym kliknij na "kontynuuj". W następnej kolejności pojawią się wszystkie szczegóły zamówienia.